Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pomarańczowe Niebo


7 komentarzy:

  1. Znowu jest zima! Znowu są Święta!
    By każdy o każdym zawsze pamiętał!
    Niech więc do Ciebie popłyną życzenia:
    Szczęścia, zdrowia i powodzenia!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak lawa! Super! Pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, co to jest? Jak mi powiesz, że niebo o zachodzie słońca , to nie uwierzę.
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. One nie jest pomarańczowe, ono jest złote :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebo, mój "konik"... złoto :)
    Pozwolisz, że sobie do Ciebie w wolnej chwili pozaglądam ?
    Tymczasem spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzysiu!
    To niebo to mi przypomina pustynię. Jak byłem dzieckiem to się kładłem na łące i przyglądałem się chmurom i szukałem różnych kształtów:)
    Pozdrawiam z zimowej Warszawy
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbiste, fantastycznie wygląda :-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń