Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Na koniec pracującego tygodnia

Witam Odwiedzających mnie internautów.
Dzisiaj chciałbym dodać kilka zdjęć, które zrobiłem w Sarbinowie, podczas pobytu nad morzem.





Zdjęcia te wykonywałem przy pięknej pogodzie na koniec Września. Bardzo się przyjemnie chodziło po plaży czy po samym Sarbinowie. Już turystów nie było za dużo i można było zobaczyć  jak nad morzem jest kameralnie. 
Jak rozmawiam z wieloma osobami to bardzo lubią jeździć nad morze. Wielu się ono nie nudzi. Lubia tam odpoczywać. 
Pozdrawiam wszystkich.


3 komentarze:

  1. Morze jest dla mnie miejscem, które kocham i które mnie relaksuje.Uwielbiam słuchać szumu fal, spacery, mewy. W Sarbinowie byłam trochę temu.Będę zaglądać do Ciebie i mam nadzieję, że Ty też. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie Krzysiu!
    Morze ja tez bardzo lubię. Daje mi ukojenie od zszarganych nerwów........Lubie patrzeć na horyzont.
    I najfajniej jest po sezonie i przed sezonem.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto nie lubi? Morze jest za każdym razem inne, niepowtarzalne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń